.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سایت ديلم نيوز موقتا تعطيل شد

بدنبال تعطیلی موقت سایت خبری دیلم که گستره کاری آن در شمال کشور بوده است ، اطلاعیه ای از طرف مدیر مسئول آن صادر گردید.

متن آن بدین شرح میباشد.

ديلم نيوز پس از دو سال فعاليت در راستاي اطلاع رساني و بدون هيچگونه كاستي به انعكاس اخبار و رويدادهاي استانهاي شمالي كشور پرداخت و در اين راه توانست مخاطبان بسيار زيادي را به خود جذب نمايد .
اما آنچه اعضاي شوراي سردبيري ديلم نيوز را رنج مي داد عدم همكاري مسئولان ادارات ارگانها در استانهاي شمالي كشور خصوصا روابط عمومي هاي استانداريهاي مازندران و گلستان بود كه حتي از ارسال دعوتنامه براي حضور خبرنگاران ديلم در جلسات مهم و يا ارسال كوچكترين پيامي براي دست اندركاران اين پايگاه خبري تحليلي در روز خبرنگار بود.
اما آنچه ما بر آن داشت تا به امروز در گستره استانهاي شمالي به فعاليت خود ادامه دهيم بذل عنايات يكايك شما بازديد كنندگان گرامي و همكاران خوب پايگاههاي خبري استانهاي شمالي و همچنين حمايتهاي بي دريغ استاندار پرتلاش گيلان جناب مهندس قهرماني چابك بود.
اگر چه ديلم نيوز وامدار هيچ احد و يا جريان و حزب سياسي خاصي نبوده و مشي كاملا مستقل در اين دوسال داشته و اقدام به فعاليت مي نموده است لذا به همين منظور موقتا اقدام به تعطيلي آن نموده ايم و تا انشاءا... از عيد سعيد فطر براي فعاليت در گستره كشوري مجددا شروع به فعاليت نماييم و در زمره سايت هاي خبري تحليلي كشوري بپيونديم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك همكار 2 مهر 1387
اين واقعا يك بهانه است امثال اين سايت هاي اطلاع رساني كاري جز كپي از خبر
گزاري ها نداشتند هر چه قدر هم روابط عمومي ها و مخاطبان رسانه ناآگاه باشند حتما به به سايت هاي ديگر هم سر مي زنند متوجه كم كاري و تقلب اين گونه رسانه ها مي شوند . همكار عزيز وقتي توي تمامي جلسات در طول سال شما حضور داريد اما منابع خبري شما خبرگزاري ها هستند و با وجود حضور هيچ گونه و با انگشت شمار اخبار و گزارش هاي توليدي داريد مطمئن باشيد در روز خبرنگار هم بايد از كساني كه شما از خبرهاشون استفاده مي كنيد دعوت كنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.